Ana içeriğe atla

Birahmetike ya erhamerrahimin

Bismillahirrahmanirrahim,
Şöyle bir ses duydum ve 3 kez tekrarladım.

"Birahmetike Ya Erhamerrahimin"
Anlamı: Merhametinle Ey Merhametlilerin En Merhametlisi.

Ardından Şöyle bir ses duydum. "Bunu söyleyen ile Yüce ALLAH Celle Celaluhu beraberdir."

Her namazda okunan bir duadır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hz. Yuşa a.s.

Bismillahirrahmanirrahim, Yuşa Hazretlerine selam olsun.  Kabrini ziyaret etmeden önce, Hz.Yuşa’nın Yuşa tepesindeki duasını mini kitaplardan birinde okumuştum.  Güneşin bir kaç dakika bu duayla durduğunu söylüyordu.  Şimdi düşünüyorum da sır Hz.Yuşa’da. Mevlana Hz. Derki; “İstedim de vermedi deme! İstemeyi bilmedin bari yalan söyleme. İstemeyi bilmek diye bir şey var. Kitaplar da Hz.Yuşa ‘nın duasını okuyupta keramet beklemek, güneşin tekrar duracağını düşünmek olmaz.  Hem olur, hem olmaz. Kalp ile Yüce Allah arasında ki samimiyetle alakalı.  Gönül Yüce Allah’a ne kadar bağlı ise dua o kadar hızlı ulaşır o yüce makama. Rüyamda o büyük zatı görmek benim için güzel bir duygu.  Ne mutlu o peygambere. Beni ziyarete gelmiştir. Rüyam da “Ben Yuşayım” dedi. Hatırladığım sadece bu. Uyanır uyanmaz. ben yuşayım kelimesini araştırdım. bir anlamı olmalı. neden böyle hitap etmişti.  İnternet’te şunu buldum; Yahya Efendi Hazretleri, yazlık dergahında olduğu bir gece, rüyasında bir zat görüyor v

Arkadaşımın Kızı

Bismillahirrahmanirrahim, Üniversite arkadaşımı ilk kez rüya 'da gördüm. Bir Kızı olmuş. Rüya'dan uyanınca kendisine ulaştım. Bir kızın mı oldu , hayırlı olsun diye. Bana EVET cevabını verdi.